
Distributed Order Management (DOM)
Easy DOMIntegrarea și centralizarea alocării comenzilor cu Easy DOM, programul software care optimizează selecția punctelor de expediție prin strategii de monitorizare omnicanal care maximizează eficiența și profitabilitatea pentru a vă transforma lanțul de aprovizionare.
Software- ul care unifică lanțul de aprovizionare pentru a obține o monitorizare flexibilă a comenzilor, inteligentă și omnicanal
Easy DOM este un Distributed Order Management System bazat pe cloud care optimizează selecția punctelor de pregătire a comenzilor dintr-o rețea de depozite și centre de distribuție. O face pe baza disponibilității inventarului și a unei serii de reguli de prioritizare care se potrivesc modelului de afaceri al companiei. Pentru acesta, sistemul integrează și sincronizează diferiți actori din lanțul de aprovizionare, din depozite, magazine, operatori 3PL și agenții de transport până la software ERP,marketplaces și call centere. Easy DOM este un software versatil și robust care oferă o soluție perfectă pentru provocările de omnicanal. Oferă vizibilitate completă asupra stocurilor și flexibilizează monitorizarea comenzilor pentru a răspunde așteptărilor tot mai mari ale consumatorilor, inclusiv posibilitatea de a accesa diferite canale de vânzări și opțiuni de livrare (de la livrarea la domiciliu până la ridicarea comenzilor din magazin). Cu o gamă largă de funcții proiectate pentru a optimiza alocarea comenzilor și a oferi experiențe unice clienților, Easy DOM ajută a maximizarea eficienței operaționale și la creșterea profitabilității.
-
Dirijare optimizată a comenzilor
Comenzile sunt alocate automat către punctele de expediere în funcție de inventar și de capacitatea de lucru a fiecărui centru și de regulile de prioritizare configurate anterior, cum ar fi prioritatea comenzii, costurile de livrare și timpul de livrare. Procesul de monitorizare se adaptează cerințelor modelului de afaceri pentru a minimiza costurile și a maximiza beneficiile.
-
Vizibilitate globală a inventarului
Vizualizările agregate și dezagregate ale nivelului de inventar pentru fiecare articol oferă o viziune dinamică, interconectată și în timp real a disponibilității inventarului și a fluxului de stoc de-a lungul lanțului de aprovizionare.
-
Satisfacție maximă a clienților
Monitorizarea inteligentă a comenzilor ajută la oferirea unor experiențe de cumpărături care se adaptează exigențelor clienților și stimulează vânzările, asigurând respectarea obligațiilor de livrare prin livrări rapide, la timp și fără erori. Funcțiile orientate către serviciul clienți întăresc loialitatea clienților prin facilitarea urmăririi stadiului comenzilor și eficientizarea monitorizării modificărilor și incidentelor.
-
Integrare pe mai multe niveluri și multi-canal
Unificarea tuturor nivelurilor lanțului de aprovizionare facilitează gestionarea scenariilor complexe în companii cu rețele de distribuție extinse care includ canale de vânzare și puncte de expediere. Sistemul se integrează ușor cu ERP, SGA și alte programe de software de la terți pentru a garanta o implementare rapidă în toate tipurile de afaceri.
Software-ul conceput pentru o integrare perfectă a lanțului de aprovizionare
Distributed Order Management System de Mecalux cuprinde un set de funcții care interconectează și sincronizează diferite noduri ale lanțului de aprovizionare pentru a mări eficiența cu care sunt pregătite și expediate comenzile. Prin intermediul mai multor reguli de afaceri complet configurabile, acest sistem de gestiune a comenzilor se adaptează obiectivelor și necesităților fiecărei companii.
Cataloage
Distributed Order Management (DOM)
Software avansat de gestionare a comenzilor pentru companii cu mai multe centre de distribuție
Descarcă