Asistență la distanță

Asistență la distanță

Îți vom menține sistemul în stare excelentă

Intrați în legătură
Background Gartner
Mecalux în 2022 Gartner Magic Quadrant pentru WMS
DESCARCĂ RAPORT

Rămânem implicați mult timp după ce sistemul dvs. este pornit și funcționează. Odată ce un client lucrează cu software-ul nostru, Mecalux oferă servicii continue de întreținere a software-ului.

  • Managementul licenței

    Managementul licenței

    Primiți actualizări de produse și patch-uri. Mecalux investește o mare parte din resursele sale de afaceri în îmbunătățirea și dezvoltarea continuă a soluțiilor sale software, pentru a le transmite clienților săi.

  • Asistență la distanță

    Asistență la distanță

    Bucurați-vă de sprijinul echipei noastre. Alegeți între opțiuni precum: De luni până vineri, între orele 8:00 și 18:00, asistență la birou; la pachetul mai mare de 365 de zile pe an, se asigură asistență continuă pentru clienți. Orice client cu o licență activă se poate înscrie pentru serviciul nostru de asistență la distanță.

  • Monitorizarea sistemului

    Monitorizarea sistemului

    Asistența la distanță include și monitorizare proactivă prin instrumentul Easy Monitor, care verifică periodic dacă toate aspectele critice ale instalației dumneavoastră funcționează fără probleme.

Contactați expertul nostru

Atașați și trimiteți până la 5 imagini sau documente (fișiere de 15 MB), dacă este necesar.

DE CE SĂ ALEGEȚI SOLUȚII SOFTWARE MECALUX?

  • Susținute de o companie solidă cu peste 55 de ani de experiență.

  • Peste 400 de ingineri lucrează exclusiv la dezvoltarea de soluții software.

  • Mecalux se adaptează nevoilor și obiectivelor companiei dumneavoastră.

  • Dezvoltare și actualizări continue de software, datorită investițiilor substanțiale în cercetare și dezvoltare.