corporate

Sistem de management al depozitului

Easy Mecalux WMS

Răspundeți provocării. Faceți lanțul dvs. de aprovizionare mai competitiv

Întrebați-i pe experții noștri

Multiplicați eficiența și profitabilitatea proceselor din depozit prin control și optimizare

Easy WMS poate controla cu aceeași eficiență un depozit operat manual condus de pe hârtie sau cu dispozitive de radiofrecvență, un depozit mixt sau un depozit automat mare.

Ce aduce Easy WMS afacerii tale?

  • Flexibilitate, adaptabilitate și scalabilitate. O capacitate de adaptare la schimbările care decurg din noua tehnologie, schimbarea cererii, vânzări mai mari etc.
  • Control. Știți întotdeauna ce este în stoc, de unde vine, unde se află și unde merge. Controlul stocurilor în timp real.
  • Serviciu clienți. Oferiți clienților asistență de înaltă calitate, cu livrări la timp, fără erori.
  • Gestionați fluxurile de lucru. Eficientizați fluxurile de produse și informații.
  • Integrați cu orice ERP. O mai bună coordonare a proceselor, de la producție până la livrarea mărfurilor către clientul final.
Măriți capacitatea de stocare cu până la
40%
Reduceți operațiunile de manipulare cu până la
30%
Eliminați erorile cu până la
99%
  • Rentabilitate. Un ROI rapid, datorită beneficiilor imediate ale operațiunilor.
  • Reduceți cheltuielile de logistică. Optimizați-vă forța de muncă și costurile de manipulare.
  • Picking exact, de mare viteză. Timpi de picking mai buni și o reducere uriașă a erorilor.
  • Automatizarea fluxului de informații și procese. Obțineți actualizări în timp real despre capacitate, ceea ce va accelera procesul de luare a deciziilor critice.
  • Evoluție. Se adaptează nevoilor în creștere ale afacerii tale sau tendințelor pieței, cum ar fi marketingul omnicanal sau comerțul electronic, eficientizarea comenzilor la care se face picking în valuri și cross-docking.
 

Eficiență, control și flexibilitate pentru a obține succesul în lanțul de aprovizionare logistic

 

Cel mai bun instrument pentru a supraveghea și a consolida creșterea afacerii

Easy WMS este un software puternic, versatil, cu funcționalități multi-proprietari, multi-site și în mai multe limbi, care simplifică gestionarea depozitului, indiferent de dimensiunea sau tipul depozitului pe care îl gestionați. Controlează, coordonează și gestionează toate mișcările, procesele și operațiunile, multiplicând profitabilitatea în toate domeniile: primirea, depozitarea, pickingul și expedierea comenzilor de ieșire.

Două configurații arhitecturale garantează scalabilitate și adaptabilitate la resursele oricărei companii:

  • SaaS (Software ca serviciu)
    Acest model bazat pe cloud este 100% online. În funcție de funcționalitățile achiziționate, un client are acces la Easy WMS, la aplicațiile asociate și la actualizări din orice browser, prin plata unui abonament. Totul trece printr-o conexiune sigură și fără a fi nevoie să se investească în infrastructura IT pentru a găzdui software-ul. Taxa lunară de utilizare include asistență pentru produse și servicii pentru clienți. Utilizarea acestei opțiuni reduce timpii de configurare, precum și costurile de proprietate
  • On-premise (la sediu)
    În modelul on-premise, atât software-ul, cât și hardware-ul necesar pentru a rula Easy WMS trebuie să fie configurate într-o instalație a clientului.
    În ierarhia de control și management, Easy WMS se află imediat sub sistemul global de management (ERP) al companiei de la care Easy primește comenzi directe despre operațiuni care trebuie efectuate (intrări planificate, comenzi de expediat etc.) și către care Easy trimite informații despre rezultatele operaționale. Comunicarea este directă, fără straturi intermediare și cu erori minime în timpul transferului de date, realizând astfel securitatea maximă a informațiilor și stabilitate.

Easy WMS vine în trei pachete diferite, pentru a se potrivi cerințelor specifice de afaceri ale unei companii și pentru a reduce costurile de instalare. Vă puteți actualiza pachetul în orice moment.

Contactați expertul nostru

Atașați și trimiteți până la 5 imagini sau documente (fișiere de 15 MB), dacă este necesar.

DE CE SĂ ALEGEȚI SOLUȚII SOFTWARE MECALUX?

  • Susținute de o companie solidă cu peste 55 de ani de experiență.

  • Peste 400 de ingineri lucrează exclusiv la dezvoltarea de soluții software.

  • Mecalux se adaptează nevoilor și obiectivelor companiei dumneavoastră.

  • Dezvoltare și actualizări continue de software, datorită investițiilor substanțiale în cercetare și dezvoltare.