WMS pentru comerț electronic

WMS pentru comerț electronic

WMS pentru comerț electronic este soluția care garantează scalabilitatea afacerii dvs. online, optimizând și reducând în același timp costurile de logistică omnicanal

Contactați-i pe experții noștri
Background Gartner
Mecalux în 2022 Gartner Magic Quadrant pentru WMS
DESCARCĂ RAPORT

Logistică omnicanal eficientă

Un depozit de comerț electronic trebuie să eficientizeze toate procesele logistice pentru a satisface așteptările consumatorilor. Mecalux a dezvoltat un WMS care optimizează logistica magazinelor online, indiferent de dimensiunea acestora, numărul de comenzi zilnice sau capacitatea de stocare.

 

Un creier tehnologic cu capacitatea de a gestiona comenzile, stocurile, personalul și fluxurile de lucru

Provocări pentru managementul inteligent al depozitelor de comerț electronic

Număr mare de SKU-uri Cumpărături omnicanal
SKU-uri de depozit nestocate Livrări rapide
Volume mari de comenzi Mai multe moduri de livrare
Comenzi cu unități mici Vânzări sezoniere

Ce avantaje de comerț electronic oferă WMS?

  • Picking eficient. Simplifică fluxurile de lucru.
  • Viteză mai mare. Îmbunătățește timpii de picking a comenzilor.
  • Elimină erorile. Previne erorile în timpul onorării comenzii.
  • Rentabilitate ridicată. Garantează un ROI rapid.
  • Flexibilitate și scalabilitate. Crește odată cu afacerea dvs. și se adaptează la schimbările interne.

 

Soluție globală pentru comerțul electronic Global freaks

Vezi studiul de caz
-->

Logistics process of an online purchase

Cum funcționează WMS pentru comerțul electronic?

  • Recepția mărfurilor. Operatorii identifică produsele pe măsură ce ajung la depozit. Sistemul le sortează și le repartizează în grupuri din lista comenzilor deschise ale clienților:
    - Comenzi cu o singură unitate.
    - Comenzi cu mai multe unități.
    - Articole de depozitat.
  • Depozitare. Articolelor care trebuie depozitate li se atribuie o locație în rafturi.
  • Picking. Sistemul gestionează onorarea comenzilor conform grupului alocat.
    Comenzi cu o singură unitate (cross-docking): articolele care cuprind comenzi de o singură unitate sunt mutate direct în zona de ambalare și expediere.
    Comenzi cu mai multe unități: produsele sunt trimise la o zonă de pregătire a comenzilor la timp. Sistemul declanșează sarcinile necesare pentru finalizarea comenzii.
  • Ambalare. Comanda este ambalată și modulul Livrare cu mai mulți transportatori îl identifică cu o etichetă specifică transportatorului.
  • Expediere. Sistemul raportează că respectiva comandă este finalizată și gata de distribuție și livrare. În același timp, oferă clientului un număr de urmărire online.

Studii de caz

Global Freaks

O soluție cuprinzătoare pentru depozitul de comerț electronic al Global Freaks

Global Freaks, retailer de comerț electronic de figurine de acțiune de colecție din seria de anime precum Dragon Ball, și-a digitalizat depozitul din Barcelona. Software-ul Mecalux a integrat depozitul cu piețele unde sunt vândute figurinele (eBay și Amazon) și cu platforma de comerț electronic PrestaShop. Citiți mai mult

Global Freaks
Vizualizați mai multe studii de caz

Contactați expertul nostru

Atașați și trimiteți până la 5 imagini sau documente (fișiere de 15 MB), dacă este necesar.

DE CE SĂ ALEGEȚI SOLUȚII SOFTWARE MECALUX?

  • Susținute de o companie solidă cu peste 50 de ani de experiență.

  • Peste 370 de ingineri lucrează exclusiv la dezvoltarea de soluții software.

  • Mecalux se adaptează nevoilor și obiectivelor companiei dumneavoastră.

  • Dezvoltare și actualizări continue de software, datorită investițiilor substanțiale în cercetare și dezvoltare.