
WMS pentru comerț electronic
WMS pentru comerț electronic este soluția care garantează scalabilitatea afacerii dvs. online, optimizând și reducând în același timp costurile de logistică omnicanal
Contactați-i pe experții noștri
Mecalux în 2022 Gartner Magic Quadrant pentru WMS
DESCARCĂ RAPORTLogistică omnicanal eficientă
Un depozit de comerț electronic trebuie să eficientizeze toate procesele logistice pentru a satisface așteptările consumatorilor. Mecalux a dezvoltat un WMS care optimizează logistica magazinelor online, indiferent de dimensiunea acestora, numărul de comenzi zilnice sau capacitatea de stocare.
Provocări pentru managementul inteligent al depozitelor de comerț electronic
Număr mare de SKU-uri | Cumpărături omnicanal |
SKU-uri de depozit nestocate | Livrări rapide |
Volume mari de comenzi | Mai multe moduri de livrare |
Comenzi cu unități mici | Vânzări sezoniere |
Ce avantaje de comerț electronic oferă WMS?
|
---|
Soluție globală pentru comerțul electronic Global freaks
Vezi studiul de cazCum funcționează WMS pentru comerțul electronic?
- Recepția mărfurilor. Operatorii identifică produsele pe măsură ce ajung la depozit. Sistemul le sortează și le repartizează în grupuri din lista comenzilor deschise ale clienților:
- Comenzi cu o singură unitate.
- Comenzi cu mai multe unități.
- Articole de depozitat. - Depozitare. Articolelor care trebuie depozitate li se atribuie o locație în rafturi.
- Picking. Sistemul gestionează onorarea comenzilor conform grupului alocat.
Comenzi cu o singură unitate (cross-docking): articolele care cuprind comenzi de o singură unitate sunt mutate direct în zona de ambalare și expediere.
Comenzi cu mai multe unități: produsele sunt trimise la o zonă de pregătire a comenzilor la timp. Sistemul declanșează sarcinile necesare pentru finalizarea comenzii. - Ambalare. Comanda este ambalată și modulul Livrare cu mai mulți transportatori îl identifică cu o etichetă specifică transportatorului.
- Expediere. Sistemul raportează că respectiva comandă este finalizată și gata de distribuție și livrare. În același timp, oferă clientului un număr de urmărire online.